Kesäkauden aloituspäivän viettoa

Paikka jonne kirjoittaa viestejä.
m stefanos

Kesäkauden aloituspäivän viettoa

Viesti Kirjoittaja m stefanos » 27.05.2018 18:25

Terve!
Päivä alkoi kuin rakastamassani kotimaisessa elokuvassa kun pruuttahuoneen avain oli hukassa, siis hauskaa, meidän kylän varaston avain oli hukassa, ei ollut hukassa, oli , ei, löytyi, ei se mitään mutta varastossa oli kaasupullo ja vokkipannun kaasukierukat.
Tarjolla oli makkara pyttipannua, jälkiruokana Liisan leipomaa raparperipiirakkaa, munkkeja Fazerilta ja kahvetta.
Voi sitä työintoa, olin jo tosi uupunut kun vasta tunnin olivat maalanneet, sitkeää, iloista porukkaa, Tulehmo tuli melkein maalattua, itse olin purkamassa vertauskuvallisesti romahtanutta esiintymislavan katosta, Timo sen itseasiassa purki, samalla huomattiin että piipun pelti oli irronnut lumen painosta yhdestä nurkasta, onneksi on korjaaja omasta takaa.
Säästä pitää tietenkin puhua, oli pilvipoutainen hyvä maalaussää, itikoitakaan en havainnut.
Ensimmäinen ruokailija kysyi ,-kuinka monelle sadalle tein pyttipannua, lopulta sitä jäi pari litraa, hyvä niin.
Mukavaa oli, mukaan olisi mahtunut useampikin, siellä olisi ollut hyvä rakennella talven aikana jäähtyneitä ystävyyssuhteita uudelleen, mutta pidetään lisää ihan vain kyläiltoja, eikö?
munkki Stefanos